Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wielu krajach.
Jest to z pewnością istotne zagrożenie dla polskich eksporterów. Jednak wzrost stopnia umiędzynarodowienia zakupów neutralizuje w pewnym zakresie ten niekorzystny czynnik. Firmy handlowe poszukują nowych dostawców i te przedsiębiorstwa zagraniczne, które potrafią spełnić ich wymogi, mają szanse wejścia do tych kanałów dystrybucji i poprawy swojej pozycji konkurencyjnej.
Liberalizacja ograniczeń w dostępie do rynków krajów Piętnastki Unii Europejskiej jest czynnikiem sprzyjającym nowo wchodzącym do różnych sektorów. Dotyczy to przede wszystkim przedsiębiorstw z krajów członkowskich, ale także może się odnosić do firm spoza tego ugrupowania gospodarczego. Może to zwłaszcza dotyczyć firm z tych krajów, które podpisały umowę stowarzyszeniową z UE, czyli
wielu krajach.<br>Jest to z pewnością istotne zagrożenie dla polskich eksporterów. Jednak wzrost stopnia umiędzynarodowienia zakupów neutralizuje w pewnym zakresie ten niekorzystny czynnik. Firmy handlowe poszukują nowych dostawców i te przedsiębiorstwa zagraniczne, które potrafią spełnić ich wymogi, mają szanse wejścia do tych kanałów dystrybucji i poprawy swojej pozycji konkurencyjnej.<br>Liberalizacja ograniczeń w dostępie do rynków krajów Piętnastki Unii Europejskiej jest czynnikiem sprzyjającym nowo wchodzącym do różnych sektorów. Dotyczy to przede wszystkim przedsiębiorstw z krajów członkowskich, ale także może się odnosić do firm spoza tego ugrupowania gospodarczego. Może to zwłaszcza dotyczyć firm z tych krajów, które podpisały umowę stowarzyszeniową z UE, czyli
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego