Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 16/02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
3%) i kolizji (o 6%). Ale żaden z inicjatorów nie potrafi wyjaśnić dlaczego tak się dzieje. - We wrześniu coś się stało - stwierdził Waldemar Wierzbicki, naczelnik warszawskiej drogówki. - Dokładnie jednak nie wiemy co. Być może ograniczenie spowodowało, że kierowcy zaczęli jeździć uważniej, bezpieczniej.
Niestety, z badań opinii publicznej dotyczących słuszności wprowadzenia ograniczenia wynika, że cieszy się ono coraz mniejszym poparciem. - No cóż, negatywna kampania prasowa przyniosła efekt - oceniła Ilona Buttler z ITS.
Poparcie dla ograniczenia prędkości w porównaniu z badaniem z sierpnia 2000 roku spadło o blisko 20%, grupa tych, którzy uważają że było to niesłuszne wzrosła o 15%. Poparcie najbardziej spadło
3%) i kolizji (o 6%). Ale żaden z inicjatorów nie potrafi wyjaśnić dlaczego tak się dzieje. &lt;q&gt;- We wrześniu coś się stało&lt;/&gt; - stwierdził Waldemar Wierzbicki, naczelnik warszawskiej drogówki. &lt;q&gt;- Dokładnie jednak nie wiemy co. Być może ograniczenie spowodowało, że kierowcy zaczęli jeździć uważniej, bezpieczniej.&lt;/&gt;<br>Niestety, z badań opinii publicznej dotyczących słuszności wprowadzenia ograniczenia wynika, że cieszy się ono coraz mniejszym poparciem. &lt;q&gt;- No cóż, negatywna kampania prasowa przyniosła efekt&lt;/&gt; - oceniła Ilona Buttler z ITS. <br>Poparcie dla ograniczenia prędkości w porównaniu z badaniem z sierpnia 2000 roku spadło o blisko 20%, grupa tych, którzy uważają że było to niesłuszne wzrosła o 15%. Poparcie najbardziej spadło
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego