Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
auta dla ludzi młodych, aktywnych, prowadzących zdrowy tryb życia. Efekt akcji przerósł nasze najśmielsze przewidywania. Nagle staliśmy się największym dystrybutorem rowerów!

Zabawić, zagadać, przyciągnąć klienta i wszystko można sprzedać

Obserwację prezesa Poloczka potwierdza Jacek Dohnalik z Instytutu Pentor: "Na zlecenie firm często prowadzimy badania oceniające projekty rozmaitych akcji promocyjnych. Zwykle okazuje się, że połączenie sprzedawanego towaru z jakimś prezentem, np. proszku do prania z próbką płynu do płukania, kartonu piwa z firmową szklaneczką, daje znakomite rezultaty".

Kup i wygraj

Inną naszą słabością, którą specjaliści od marketingu starają się wykorzystać, jest zamiłowanie do hazardu. Dla osób o takich upodobaniach sklep może stać
auta dla ludzi młodych, aktywnych, prowadzących zdrowy tryb życia. Efekt akcji przerósł nasze najśmielsze przewidywania. Nagle staliśmy się największym dystrybutorem rowerów!<br><br>&lt;tit&gt;Zabawić, zagadać, przyciągnąć klienta i wszystko można sprzedać&lt;/&gt;<br><br>Obserwację prezesa Poloczka potwierdza Jacek Dohnalik z Instytutu Pentor: &lt;q&gt;"Na zlecenie firm często prowadzimy badania oceniające projekty rozmaitych akcji promocyjnych. Zwykle okazuje się, że połączenie sprzedawanego towaru z jakimś prezentem, np. proszku do prania z próbką płynu do płukania, kartonu piwa z firmową szklaneczką, daje znakomite rezultaty"&lt;/&gt;.<br><br>&lt;tit&gt;Kup i wygraj&lt;/&gt;<br><br>Inną naszą słabością, którą specjaliści od marketingu starają się wykorzystać, jest zamiłowanie do hazardu. Dla osób o takich upodobaniach sklep może stać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego