Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Głos Wielkopolski
Nr: 6/01
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
dojazdem tramwajem na Dębiec. Przebudowa skrzyżowania Hetmańskiej z 28 czerwca 1956 nie rozpocznie się jednak wcześniej niż w kwietniu.

Mimo cofnięcia dotacji przez Ministerstwo Transportu trwa budowa wiaduktu Traugutta, który zdecydowanie ułatwić ma przejazd ulicą Hetmańską. Prawie w całości przełożono już wodociągi i kable energetyczne. Zarząd Dróg Miejskich potrzebuje jeszcze około 34 milionów na dokończenie tej inwestycji. Znajdą się pieniądze na wymianę torowiska i poprowadzenie go nowym tunelem. Dotychczasowym jeździć będą samochody i chodzić piesi. Nowe tory pojawią się na odcinku ulicy Hetmańskiej, od Dmowskiego aż do Rolnej.

- Musi zostać przesunięta oś torowiska w rejonie nowego wiaduktu. Krajobraz zmieni się diametralnie
dojazdem tramwajem na Dębiec. Przebudowa skrzyżowania Hetmańskiej z 28 czerwca 1956 nie rozpocznie się jednak wcześniej niż w kwietniu.<br><br>Mimo cofnięcia dotacji przez Ministerstwo Transportu trwa budowa wiaduktu Traugutta, który zdecydowanie ułatwić ma przejazd ulicą Hetmańską. Prawie w całości przełożono już wodociągi i kable energetyczne. Zarząd Dróg Miejskich potrzebuje jeszcze około 34 milionów na dokończenie tej inwestycji. Znajdą się pieniądze na wymianę torowiska i poprowadzenie go nowym tunelem. Dotychczasowym jeździć będą samochody i chodzić piesi. Nowe tory pojawią się na odcinku ulicy Hetmańskiej, od Dmowskiego aż do Rolnej.<br><br>- Musi zostać przesunięta oś torowiska w rejonie nowego wiaduktu. Krajobraz zmieni się diametralnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego