Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
produktu skutecznie wpływał na decyzje konsumenckie, w sytuacji tworzenia wizerunku o znacznej złożoności konieczna jest hierarchizacja istotności tworzących go cech. Zasady tej hierarchizacji określają dwa podstawowe parametry: preferencje grupy docelowej lub zakładany przez nadawcę wizerunek, który ma w przyszłości stać się elementem świadomości odbiorcy komunikatu.
W związku z powyższym do określenia cech tworzących obraz produktu niezbędne są badania preferencji grupy docelowej lub określenie przedziału rozbieżności, w którym kreacja

przyszłego wizerunku produktu ma szansę odnieść się do aktualnych doświadczeń odbiorcy. W innym wypadku tworzony obraz będzie zawsze niepełny lub kreowanie wizerunku opierać się będzie wyłącznie na automatycznych mechanizmach identyfikacji. Wymaga to jednak
produktu skutecznie wpływał na decyzje konsumenckie, w sytuacji tworzenia wizerunku o znacznej złożoności konieczna jest hierarchizacja istotności tworzących go cech. Zasady tej hierarchizacji określają dwa podstawowe parametry: preferencje grupy docelowej lub zakładany przez nadawcę wizerunek, który ma w przyszłości stać się elementem świadomości odbiorcy komunikatu. <br>W związku z powyższym do określenia cech tworzących obraz produktu niezbędne są badania preferencji grupy docelowej lub określenie przedziału rozbieżności, w którym kreacja <br>&lt;page nr=80&gt;<br>przyszłego wizerunku produktu ma szansę odnieść się do aktualnych doświadczeń odbiorcy. W innym wypadku tworzony obraz będzie zawsze niepełny lub kreowanie wizerunku opierać się będzie wyłącznie na automatycznych mechanizmach identyfikacji. Wymaga to jednak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego