Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy medyczne
Rok: 1997
próbującymi - słusznie czy niesłusznie - wcisnąć się do kolejki lub podejść wprost do okienka.
Awantura przed okienkiem może rozproszyć uwagę kasjera i doprowadzić do przykrej w skutkach pomyłki.
Któż nie spotkał się przynajmniej raz z dramatyczną prośbą kasjera do klienta, ogłaszaną w prasie lub w telewizji, o zwrot do banku kwoty omyłkowo nadpłaconej? Zdarza się to wprawdzie bardzo rzadko, lecz jeśli zdarza się - warto pomyśleć dlaczego?
W saloonach na Dzikim Zachodzie umieszczano napisy z apelem do krewkich gości: "Uprasza się nie strzelać do pianisty!". W polskich bankach wskazane byłyby apele do klientów, by zostawili w spokoju kasjerów.
Byłem raz świadkiem zdarzenia, gdy
próbującymi - słusznie czy niesłusznie - wcisnąć się do kolejki lub podejść wprost do okienka.<br>Awantura przed okienkiem może rozproszyć uwagę kasjera i doprowadzić do przykrej w skutkach pomyłki.<br>Któż nie spotkał się przynajmniej raz z dramatyczną prośbą kasjera do klienta, ogłaszaną w prasie lub w telewizji, o zwrot do banku kwoty omyłkowo nadpłaconej? Zdarza się to wprawdzie bardzo rzadko, lecz jeśli zdarza się - warto pomyśleć dlaczego?<br>W saloonach na Dzikim Zachodzie umieszczano napisy z apelem do krewkich gości: "Uprasza się nie strzelać do pianisty!". W polskich bankach wskazane byłyby apele do klientów, by zostawili w spokoju kasjerów.<br>Byłem raz świadkiem zdarzenia, gdy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego