Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 15/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
projekcie Polonia oraz dwa własne promy, nie była w stanie rozsądnie odnieść się do propozycji rozwiązania problemów żeglugi promowej.
- Czy da się "poukładać" promy, gdy znacząca część polskiej floty nadaje się do wymiany?
- Dzisiaj PŻB eksploatuje 4 promy. Firma ta ciągle ma ambicję bycia postrzeganym jako lider na rynku. My operujemy 3 jednostkami. Szacuję wartość floty kołobrzeskiego armatora na ok. 20 mln USD, podczas gdy w przypadku naszych promów jest ona dwukrotnie wyższa. Chodzi o to, aby się zastanowić, co można z tymi statkami zrobić. Patrząc na sytuację kolegów z Kołobrzegu (PŻB-red.) oceniamy, że prom "Pomerania" pozostanie na linii do
projekcie Polonia oraz dwa własne promy, nie była w stanie rozsądnie odnieść się do propozycji rozwiązania problemów żeglugi promowej.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;- Czy da się "poukładać" promy, gdy znacząca część polskiej floty nadaje się do wymiany?&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;- Dzisiaj PŻB eksploatuje 4 promy. Firma ta ciągle ma ambicję bycia postrzeganym jako lider na rynku. My operujemy 3 jednostkami. Szacuję wartość floty kołobrzeskiego armatora na ok. 20 mln USD, podczas gdy w przypadku naszych promów jest ona dwukrotnie wyższa. Chodzi o to, aby się zastanowić, co można z tymi statkami zrobić. Patrząc na sytuację kolegów z Kołobrzegu&lt;/&gt; (PŻB-red.) &lt;who2&gt;oceniamy, że prom "Pomerania" pozostanie na linii do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego