Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
Mistrzostwa Europy: ostrzejsze reguły, silniejsza konkurencja, nieznane trasy. W tegorocznym Rajdzie Szwedzkim wystartowało wiele załóg z listy priorytetowej FIA i właściwie wszyscy najlepsi kierowcy rajdowi Skandynawii, najgroźniejsi właśnie na lodzie i śniegu Szwecji.
W ubiegłych latach trasy odcinków specjalnych ograniczone były wysokimi bandami ze śniegu i doświadczeni kierowcy pokonywali zakręty, opierając się o te bandy bokiem auta. W tegorocznym rajdzie takich "pomocy" nie przewidziano i można już liczyć tylko na przyczepność specjalnych, wąskich opon, zaopatrzonych w kolce (ekstremalny rozmiar opony: 135/90 R 16!). Dobór opon i rodzaju kolców mógł - przy zmiennej pogodzie - zadecydować o zwycięstwie.
Od początku prowadzenie objął rewelacyjny Fin
Mistrzostwa Europy: ostrzejsze reguły, silniejsza konkurencja, nieznane trasy. W tegorocznym Rajdzie Szwedzkim wystartowało wiele załóg z listy priorytetowej FIA i właściwie wszyscy najlepsi kierowcy rajdowi Skandynawii, najgroźniejsi właśnie na lodzie i śniegu Szwecji.<br>W ubiegłych latach trasy odcinków specjalnych ograniczone były wysokimi bandami ze śniegu i doświadczeni kierowcy pokonywali zakręty, opierając się o te bandy bokiem auta. W tegorocznym rajdzie takich "pomocy" nie przewidziano i można już liczyć tylko na przyczepność specjalnych, wąskich opon, zaopatrzonych w kolce (ekstremalny rozmiar opony: 135/90 R 16!). Dobór opon i rodzaju kolców mógł - przy zmiennej pogodzie - zadecydować o zwycięstwie.<br>Od początku prowadzenie objął rewelacyjny Fin
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego