Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
poziomie prawdopodobieństwa spełnienia wymagań jakościowych? (dostawca czy jednostki zewnętrzne, a głównie odbiorcy - użytkownicy produktu).
Przy zastosowaniu, bardziej przydatnej, drugiej formuły kryterium podmiotowego, proponuje się następujące określenia wewnętrznego i zewnętrznego zapewnienia jakości:
Określenie 3.7. Wewnętrznym zapewnieniem jakości nazywa się zapewnienie jakości, realizowane ze względu na potrzeby oraz wewnętrzne cele i opinie dostawcy.
Określenie 3.8. Zewnętrznym zapewnieniem jakości nazywa się zapewnienie jakości, realizowane ze względu na potrzeby, cele i opinie podmiotów z otoczenia dostawcy.
Istoty wewnętrznego i zewnętrznego zapewniania jakości są takie same, gdyż cele wewnętrzne dostawcy są ściśle sprzężone z celami podmiotów z otoczenia. Natomiast różnice dotyczą zakresu i rodzajów
poziomie prawdopodobieństwa spełnienia wymagań jakościowych? (dostawca czy jednostki zewnętrzne, a głównie odbiorcy - użytkownicy produktu).<br>Przy zastosowaniu, bardziej przydatnej, drugiej formuły kryterium podmiotowego, proponuje się następujące określenia wewnętrznego i zewnętrznego zapewnienia jakości:<br>Określenie 3.7. Wewnętrznym zapewnieniem jakości nazywa się zapewnienie jakości, realizowane ze względu na potrzeby oraz wewnętrzne cele i opinie dostawcy.<br>Określenie 3.8. Zewnętrznym zapewnieniem jakości nazywa się zapewnienie jakości, realizowane ze względu na potrzeby, cele i opinie podmiotów z otoczenia dostawcy.<br>Istoty wewnętrznego i zewnętrznego zapewniania jakości są takie same, gdyż cele wewnętrzne dostawcy są ściśle sprzężone z celami podmiotów z otoczenia. Natomiast różnice dotyczą zakresu i rodzajów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego