Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
komunikatów promocyjnych jest grupa potencjalnych nabywców na rynku. Treść informacji odnosi się do założeń kombinacji marketing-mix i uwzględnia wpływ otoczeń rynkowych. Sposób

przekazywania informacji determinuje poszczególne formy promotion-mix. Promocja spełnia zatem wszystkie warunki strukturalne procesu komunikacji - istnienia wiadomości, źródła wiadomości, kanałów przepływu informacji oraz odbiorcy.
Modele systemów promocji opisują formy komunikacji występujące w przypadku kontaktów charakteryzowanych przez formułę public relation, promocję osobową oraz uzupełniającą. Podział elementów promocji ma charakter wiążący się ze sposobem przekazywania wiadomości i ich odmienną efektywnością w informowaniu o celach zakładanych w strategii rynkowej.
Mianem public relations określa się działanie, zmierzające do wywołania w środowisku, w
komunikatów promocyjnych jest grupa potencjalnych nabywców na rynku. Treść informacji odnosi się do założeń kombinacji marketing-mix i uwzględnia wpływ otoczeń rynkowych. Sposób<br>&lt;page nr=15&gt;<br>przekazywania informacji determinuje poszczególne formy promotion-mix. Promocja spełnia zatem wszystkie warunki strukturalne procesu komunikacji - istnienia wiadomości, źródła wiadomości, kanałów przepływu informacji oraz odbiorcy. <br>Modele systemów promocji opisują formy komunikacji występujące w przypadku kontaktów charakteryzowanych przez formułę public relation, promocję osobową oraz uzupełniającą. Podział elementów promocji ma charakter wiążący się ze sposobem przekazywania wiadomości i ich odmienną efektywnością w informowaniu o celach zakładanych w strategii rynkowej. <br>Mianem public relations określa się działanie, zmierzające do wywołania w środowisku, w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego