Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
przegrzewania, zwłaszcza podczas jazdy ze znacznym obciążeniem i dużą prędkością. Nowoczesne ciężarówki i ciągniki siodłowe, szczególnie te wykorzystywane w transporcie międzynarodowym, wymagają stosowania tzw. opon całostalowych, a więc takich, w których konstrukcji wykorzystany jest wyłącznie odporny na deformacje kord stalowy.
We współpracy z firmą Michelin, właścicielem 52% akcji polskiego producenta opon, olsztyńskiego Stomilu, opracowano pierwszą polską oponę całostalową o rozmiarze 12 R 22.5 152/148L. Prowadzone są badania opon pochodzących z produkcji pilotażowej. Pierwsze opony Stomil-Steel trafią do sprzedaży w maju. Będą to opony typu U, uniwersalne, przeznaczone do stosowania na wszystkich osiach pojazdu. Potem pojawią się także inne
przegrzewania, zwłaszcza podczas jazdy ze znacznym obciążeniem i dużą prędkością. Nowoczesne ciężarówki i ciągniki siodłowe, szczególnie te wykorzystywane w transporcie międzynarodowym, wymagają stosowania tzw. opon całostalowych, a więc takich, w których konstrukcji wykorzystany jest wyłącznie odporny na deformacje kord stalowy.<br>We współpracy z firmą Michelin, właścicielem 52% akcji polskiego producenta opon, olsztyńskiego Stomilu, opracowano pierwszą polską oponę całostalową o rozmiarze 12 R 22.5 152/148L. Prowadzone są badania opon pochodzących z produkcji pilotażowej. Pierwsze opony Stomil-Steel trafią do sprzedaży w maju. Będą to opony typu U, uniwersalne, przeznaczone do stosowania na wszystkich osiach pojazdu. Potem pojawią się także inne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego