Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
innych typów celów. Ogólna, uniwersalna formuła celu każdego podmiotu (osoby lub organizacji) brzmi następująco: Określenie 2.2. Celem nazywa się zaspokojenie określonej potrzeby.
Zaspokajanie potrzeby jest procesem zamierzonych zdarzeń, w którym uczestniczą przedmioty sztuczne i naturalne. Sam proces zaspokajania potrzeby nie powinien być procesem (działaniem) dowolnym. Na ogół istnieje możliwość optymalizacji tego procesu. Stąd, celem badawczym nauk organizacji i zarządzania jest zapewnienie optymalności wyznaczania celów organizacji, formułowanych w preparacyjnej fazie działań zarządczych.
Drugim celem badawczym nauk organizacji i zarządzania, odniesionym do fazy realizacyjnej działań zarządczych, jest skuteczność osiągania postulowanych celów organizacji.
Określenie 2.3. Skutecznością nazywa się zgodność postulowanej i rzeczywistej
innych typów celów. Ogólna, uniwersalna formuła celu każdego podmiotu (osoby lub organizacji) brzmi następująco: Określenie 2.2. Celem nazywa się zaspokojenie określonej potrzeby.<br>Zaspokajanie potrzeby jest procesem zamierzonych zdarzeń, w którym uczestniczą przedmioty sztuczne i naturalne. Sam proces zaspokajania potrzeby nie powinien być procesem (działaniem) dowolnym. Na ogół istnieje możliwość optymalizacji tego procesu. Stąd, celem badawczym nauk organizacji i zarządzania jest zapewnienie optymalności wyznaczania celów organizacji, formułowanych w preparacyjnej fazie działań zarządczych.<br>Drugim celem badawczym nauk organizacji i zarządzania, odniesionym do fazy realizacyjnej działań zarządczych, jest skuteczność osiągania postulowanych celów organizacji.<br>Określenie 2.3. Skutecznością nazywa się zgodność postulowanej i rzeczywistej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego