Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
i tendencje do unikania informacji lub zdarzeń związanych z produktem. Brak nastawienia o silnym natężeniu do nietypowości skryptu, wywołuje emocje pozytywne i dążenie do pogłębiania kontaktu. Proces ten w znacznym stopniu wyjaśnia tendencje do nietypowego początku kampanii reklamowej, silnego stopnia zwiększania typowości w stadium informacyjnym oraz łączenie cech rdzeniowych z oryginalną formą w stadiach przypominających.
Idealnym przykładem oparcia osi kampanii reklamowej o te wymiary obrazu produktu, które zdecydowanie wykraczają poza zbiór cech podstawowych, jest kampania piwa "Bosman". Zachowuje ona silną identyfikację reklamowanego produktu, przy jednoczesnym elastycznym wykorzystywaniu obszaru możliwych zmian utożsamianych z produktem interpretacji. Kampania ta powstawała w momencie, w którym
i tendencje do unikania informacji lub zdarzeń związanych z produktem. Brak nastawienia o silnym natężeniu do nietypowości skryptu, wywołuje emocje pozytywne i dążenie do pogłębiania kontaktu. Proces ten w znacznym stopniu wyjaśnia tendencje do nietypowego początku kampanii reklamowej, silnego stopnia zwiększania typowości w stadium informacyjnym oraz łączenie cech rdzeniowych z oryginalną formą w stadiach przypominających. <br>Idealnym przykładem oparcia osi kampanii reklamowej o te wymiary obrazu produktu, które zdecydowanie wykraczają poza zbiór cech podstawowych, jest kampania piwa "Bosman". Zachowuje ona silną identyfikację reklamowanego produktu, przy jednoczesnym elastycznym wykorzystywaniu obszaru możliwych zmian utożsamianych z produktem interpretacji. Kampania ta powstawała w momencie, w którym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego