Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 02.15
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
samej rozgrywki. Nikt, kto nie ma pojęcia o fantasy, nie będzie się przekopywał przez setki stron książek z samymi regułami gry.
Dla takich osób system musi być krótki i łatwy do przyswojenia.

Światy z książek

Twórcy gier fabularnych najczęściej czerpią inspirację ze znanych filmów i książek, choć zdarzają się też oryginalne, wykreowane przez autorów światy.
Tworzenie nowego systemu nie jest wcale łatwe. Z reguły są to lata żmudnych przygotowań wielu osób, opisów i wykluczania zaprzeczeń. Wysiłek się jednak opłaca.
Dobry system sprzedaje się w setkach tysięcy egzemplarzy, przy czym autor zarabia również na dodatkach, gadżetach i wznowieniach.

JG

Dobry system może
samej rozgrywki. Nikt, kto nie ma pojęcia o fantasy, nie będzie się przekopywał przez setki stron książek z samymi regułami gry.<br>Dla takich osób system musi być krótki i łatwy do przyswojenia.<br><br>&lt;tit&gt;Światy z książek&lt;/&gt;<br><br>Twórcy gier fabularnych najczęściej czerpią inspirację ze znanych filmów i książek, choć zdarzają się też oryginalne, wykreowane przez autorów światy.<br>Tworzenie nowego systemu nie jest wcale łatwe. Z reguły są to lata żmudnych przygotowań wielu osób, opisów i wykluczania zaprzeczeń. Wysiłek się jednak opłaca.<br>Dobry system sprzedaje się w setkach tysięcy egzemplarzy, przy czym autor zarabia również na dodatkach, gadżetach i wznowieniach.<br><br>&lt;au&gt;JG&lt;/&gt;<br><br>Dobry system może
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego