Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: katalogi handlowe
Rok: 2000
Unimex, Wrocław 2000
B-5, 624 str., ISBN: 83-911074-4-2 Cena 64,00 zł
Autorzy niniejszej pozycji podjęli się próby zaprezentowania problematyki tego podatku w formie najbardziej przystępnej dla podatnika tzn. wyj śnienia konkretnych zagadnień zwiazanych z proble atyka tegoż podatku. W tym celu z bogatego dorob u orzecznictwa Naczelnego Sadu Administracyjnego i Sądu Najwyższego, pism Ministerstwa Finansów oraz wyjaśnień prezentowanych w czasopismach podatowych dokonano wyboru tych z nich, które prezentują wykładnię poszczególnych instytucji tego podatku, z uwzględnieniem ich aktualności na 2000 r. Całość została skatalogowana w 8 rozdziałach, w których w sposób hasłowy zaprezentowano ponad 500 odpowiedzi zawierajacych
Unimex, Wrocław 2000<br>B-5, 624 str., ISBN: 83-911074-4-2 Cena 64,00 zł<br>Autorzy niniejszej pozycji podjęli się próby zaprezentowania problematyki tego podatku w formie najbardziej przystępnej dla podatnika tzn. wyj śnienia konkretnych zagadnień zwiazanych z proble atyka tegoż podatku. W tym celu z bogatego dorob u orzecznictwa Naczelnego Sadu Administracyjnego i Sądu Najwyższego, pism Ministerstwa Finansów oraz wyjaśnień prezentowanych w czasopismach podatowych dokonano wyboru tych z nich, które prezentują wykładnię poszczególnych instytucji tego podatku, z uwzględnieniem ich aktualności na 2000 r. Całość została skatalogowana w 8 rozdziałach, w których w sposób hasłowy zaprezentowano ponad 500 odpowiedzi zawierajacych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego