Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 02.19
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
spędzać czas, oglądając filmy, a już najbardziej telenowele. Problem pojawia się, gdy w domu jest tylko jeden telewizor, bo jak mawiają - kto ma pilota, ten ma władzę.
Kobiety i mężczyźni tak samo chętnie oglądają programy rozrywkowe, ostatnio szczególnie lubują się w talk-show.

Reklamy dla dzieci

Dorośli nie są jednak osamotnieni w miłości do telewizji. Najmłodsi jej wielbiciele zaczynają oglądać swoje ulubione bajki wraz z ukończeniem półtora roku, a i reklamy bardziej fascynują dzieci niż dorosłych.
W Stanach Zjednoczonych dzieci zaczynają regularnie oglądać telewizję na 3-4 lata przed rozpoczęciem nauki. Większość z nich robi to codziennie, średnio 2 do 5
spędzać czas, oglądając filmy, a już najbardziej telenowele. Problem pojawia się, gdy w domu jest tylko jeden telewizor, bo jak mawiają - kto ma pilota, ten ma władzę.<br>Kobiety i mężczyźni tak samo chętnie oglądają programy rozrywkowe, ostatnio szczególnie lubują się w talk-show.<br><br>&lt;tit&gt;Reklamy dla dzieci&lt;/&gt;<br><br>Dorośli nie są jednak osamotnieni w miłości do telewizji. Najmłodsi jej wielbiciele zaczynają oglądać swoje ulubione bajki wraz z ukończeniem półtora roku, a i reklamy bardziej fascynują dzieci niż dorosłych.<br>W Stanach Zjednoczonych dzieci zaczynają regularnie oglądać telewizję na 3-4 lata przed rozpoczęciem nauki. Większość z nich robi to codziennie, średnio 2 do 5
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego