Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 02.09 (33)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
zauważają, że czasy się zmieniły.
Zgoda, hipermarket może mieć niższe ceny, a osiedlowy spożywczak takich upustów u dostawców nie wywalczy. Ale ciekawe, że w większości tych mikrosklepików nikt nie myśli o nawet skromnych promocjach, kartach stałego klienta np. z 5-procentowym rabatem, nie mówiąc już o stosownej reklamie w ramach osiedla (bo ileż może kosztować wydrukowanie kilkuset prostych ulotek?).
Jednak, żeby mieć reklamę, to wcześniej trzeba mieć jakiś mocny punkt w ofercie, poza uśmiechem pani sklepowej. Przyznam, że nie wiem, z czego słyną sklepy w mojej okolicy. A z czegoś słynąć mogłyby. Np. ze świetnego miodu czy zestawów śniadaniowych. Chwila namysłu
zauważają, że czasy się zmieniły.<br>Zgoda, hipermarket może mieć niższe ceny, a osiedlowy spożywczak takich upustów u dostawców nie wywalczy. Ale ciekawe, że w większości tych mikrosklepików nikt nie myśli o nawet skromnych promocjach, kartach stałego klienta np. z 5-procentowym rabatem, nie mówiąc już o stosownej reklamie w ramach osiedla (bo ileż może kosztować wydrukowanie kilkuset prostych ulotek?).<br>Jednak, żeby mieć reklamę, to wcześniej trzeba mieć jakiś mocny punkt w ofercie, poza uśmiechem pani sklepowej. Przyznam, że nie wiem, z czego słyną sklepy w mojej okolicy. A z czegoś słynąć mogłyby. Np. ze świetnego miodu czy zestawów śniadaniowych. Chwila namysłu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego