Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
ubiegłego roku zdobyło nagrodę The Globes Awards w kategorii marketigu wydarzeniowego (event marketing); to odpowiednik Oscara w świecie reklamowym. Tak prestiżowej nagrody nigdy jeszcze Polacy nie dostali. Kampanię przygotowała krakowska agencja Eskadra BTL, a jej pomysłodawcą był dyrektor kreatywny Mateusz Zmyślony, prywatnie miłośnik peerelowskich kultowych komedii i kolekcjoner wszelkich marketingowych osobliwości. I właśnie te prywatne zamiłowania doprowadziły do powstania Żywieckiego Muzeum Humoru, w którego kolekcji znalazły się m.in. fragmenty scenografii starych komedii ze słynnym misiem z filmu Barei, a także kolekcja zabawnych odmian "wina marki wino".
Muzeum przez dwa lata jeździło po Polsce, stanowiąc element kampanii promocyjnej piwa Żywiec. Cieszyło
ubiegłego roku zdobyło nagrodę The Globes Awards w kategorii &lt;orig&gt;marketigu wydarzeniowego&lt;/&gt; (event marketing); to odpowiednik Oscara w świecie reklamowym. Tak prestiżowej nagrody nigdy jeszcze Polacy nie dostali. Kampanię przygotowała krakowska agencja Eskadra BTL, a jej pomysłodawcą był dyrektor kreatywny Mateusz Zmyślony, prywatnie miłośnik peerelowskich kultowych komedii i kolekcjoner wszelkich marketingowych osobliwości. I właśnie te prywatne zamiłowania doprowadziły do powstania Żywieckiego Muzeum Humoru, w którego kolekcji znalazły się m.in. fragmenty scenografii starych komedii ze słynnym misiem z filmu Barei, a także kolekcja zabawnych odmian "wina marki wino". <br>Muzeum przez dwa lata jeździło po Polsce, stanowiąc element kampanii promocyjnej piwa Żywiec. Cieszyło
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego