Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dziennik Polski
Nr: 10/7
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 1998
rozwiązanie musiałby wyrazić wojewoda, może nawet sam minister transportu, gdyż wiązałoby się to z przeniesieniem drogi krajowej nr 4 na inny ciąg. Ponadto jest trochę za późno na decyzje o wprowadzeniu takiego zakazu na stałe (tymczasowy byłby zbyt kosztowny w stosunku do efektów), gdyż nikt nie zdąży z wykonaniem odpowiedniego oznakowania i całkowitą zmianą organizacji ruchu na rondzie Matecznego. WGK UM przypomina też, że od 5 lat obowiązuje zakaz przejazdu przez Aleje dla samochodów ciężarowych w godz. 23 - 5. Z kolei Miejski Zarząd Dróg podkreśla, że jedna ciężarówka o masie 10 ton powoduje taką dewastację nawierzchni bitumicznej, co 600 samochodów osobowych
rozwiązanie musiałby wyrazić wojewoda, może nawet sam minister transportu, gdyż wiązałoby się to z przeniesieniem drogi krajowej nr 4 na inny ciąg. Ponadto jest trochę za późno na decyzje o wprowadzeniu takiego zakazu na stałe (tymczasowy byłby zbyt kosztowny w stosunku do efektów), gdyż nikt nie zdąży z wykonaniem odpowiedniego oznakowania i całkowitą zmianą organizacji ruchu na rondzie Matecznego. WGK UM przypomina też, że od 5 lat obowiązuje zakaz przejazdu przez Aleje dla samochodów ciężarowych w godz. 23 - 5. Z kolei Miejski Zarząd Dróg podkreśla, że jedna ciężarówka o masie 10 ton powoduje taką dewastację nawierzchni bitumicznej, co 600 samochodów osobowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego