Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
jałowym, a następnie zatrzymać go i zdjąć pokrywę kamory pływakowej. Komora powinna być pełna.
Teraz znów trzeba uruchomić silnik i przejechać się kawałek, przy dużym otwarciu przepustnicy póki nie wystąpią wyraźne objawy braku paliwa (dławienie się silnika), Zatrzymać się - wyłączając zapłon przy dużych obrotach silnika - i znów zajrzeć do komory pływakowej, Niewielka ilość paliwa w komorze będzie dowodem za małej wydajności pompy. A jakie mogą być to powody, już wiemy.
Nastopnym sprawdzeniem będzie odłączenie przewodu od pompy paliwowej do gaźnika i włączenie na chwilę rozrusznika. Ponieważ pompa będzie pracować teraz ze swoja maksymalną wydajnością (normalnie ograniczoną przez zawór igliczny komory pływakowej
jałowym, a następnie zatrzymać go i zdjąć pokrywę kamory pływakowej. Komora powinna być pełna. <br>Teraz znów trzeba uruchomić silnik i przejechać się kawałek, przy dużym otwarciu przepustnicy póki nie wystąpią wyraźne objawy braku paliwa (dławienie się silnika), Zatrzymać się - wyłączając zapłon przy dużych obrotach silnika - i znów zajrzeć do komory pływakowej, Niewielka ilość paliwa w komorze będzie dowodem za małej wydajności pompy. A jakie mogą być to powody, już wiemy. <br>Nastopnym sprawdzeniem będzie odłączenie przewodu od pompy paliwowej do gaźnika i włączenie na chwilę rozrusznika. Ponieważ pompa będzie pracować teraz ze swoja maksymalną wydajnością (normalnie ograniczoną przez zawór igliczny komory pływakowej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego