Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy turystyczne
Rok: 1998
zapewnia ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia.
Ubezpieczenie obejmuje okres, na który został wykupiony pakiet. Jeżeli podróżny decyduje się na przedłużenie pobytu, powinien ubezpieczyć się na dodatkowe dni we własnym zakresie.

Reklamacje:
Ewentualne reklamacje dotyczące wynajmowanego obiektu, jego wyposażenia, czystości itp. należy zgłaszać właścicielowi lub jego reprezentantowi natychmiast p[o zauważeniu braków. Reklamacje, które na zostały załatwione na miejscu, należy wysłać do Stena Line (ul. Kwiatkowskiego 60, 81-156 Gdynia) nie później niż miesiąc po zakończeniu pobytu za granicą.

Pozostałe uwagi:
Stena Line jest jedynie pośrednikiem w wynajmowaniu obiektów wymienionych w tym katalogu. Dlatego nie ponosi bezpośredniej odpowiedzialności za ewentualne
zapewnia ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia.<br>Ubezpieczenie obejmuje okres, na który został wykupiony pakiet. Jeżeli podróżny decyduje się na przedłużenie pobytu, powinien ubezpieczyć się na dodatkowe dni we własnym zakresie.<br><br>&lt;tit&gt;Reklamacje:&lt;/&gt;<br>Ewentualne reklamacje dotyczące wynajmowanego obiektu, jego wyposażenia, czystości itp. należy zgłaszać właścicielowi lub jego reprezentantowi natychmiast p[o zauważeniu braków. Reklamacje, które na zostały załatwione na miejscu, należy wysłać do Stena Line (ul. Kwiatkowskiego 60, 81-156 Gdynia) nie później niż miesiąc po zakończeniu pobytu za granicą.<br><br>&lt;tit&gt;Pozostałe uwagi:&lt;/&gt;<br>Stena Line jest jedynie pośrednikiem w wynajmowaniu obiektów wymienionych w tym katalogu. Dlatego nie ponosi bezpośredniej odpowiedzialności za ewentualne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego