Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
się o dach. Opuszczają się automatycznie po naciśnięciu klamki, a podnoszą, gdy tylko drzwi zostaną zamknięte.
Ekskluzywny Diablo Roadster ma wzmocnioną rurową ramę przestrzenną. Jej konstrukcja jest równie sztywna jak w modelu coupe i wcale nie cięższa. Obniżona rama przedniej szyby oraz tylny słupek także zostały wzmocnione i służą jako pałąki przeciwkapotażowe. Co ciekawe, Roadster już teraz spełnia amerykańskie wymagania bocznych testów zderzeniowych, które zaczną obowiązywać dopiero w 1997 roku.
Diablo ma zaledwie 14-centymetrowy prześwit. Aby uniknąć kłopotów podczas wjazdu na rampę garażu lub przejazdu przez "śpiącego policjanta", wystarczy uruchomić hydrauliczny system podnoszący nadwozie, który znajduje się w standardowym wyposażeniu
się o dach. Opuszczają się automatycznie po naciśnięciu klamki, a podnoszą, gdy tylko drzwi zostaną zamknięte.<br>Ekskluzywny Diablo Roadster ma wzmocnioną rurową ramę przestrzenną. Jej konstrukcja jest równie sztywna jak w modelu coupe i wcale nie cięższa. Obniżona rama przedniej szyby oraz tylny słupek także zostały wzmocnione i służą jako pałąki przeciwkapotażowe. Co ciekawe, Roadster już teraz spełnia amerykańskie wymagania bocznych testów zderzeniowych, które zaczną obowiązywać dopiero w 1997 roku.<br>Diablo ma zaledwie 14-centymetrowy prześwit. Aby uniknąć kłopotów podczas wjazdu na rampę garażu lub przejazdu przez "śpiącego policjanta", wystarczy uruchomić hydrauliczny system podnoszący nadwozie, który znajduje się w standardowym wyposażeniu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego