Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
nadziwić, że Polski Koncern Naftowy mając trzy znaki wydaje fortunę intensywnie reklamując jeden, akurat ten, którego nie ma na rynku. Planuje też rywalizację z luksusowymi stacjami zachodnich koncernów lekceważąc największy i najważniejszy segment stacji klasy średniej, na którym CPN z ponad 1300 palcówkami jest potentatem.

Dla ludzi związanych z branżą paliwową w słowie ORLEN kryje się wiele skojarzeń, których nie dopatrzył się prof. Bralczyk. Jest w nim przede wszystkim megalomania, wiara, że zaklęciami o światowości, potędze, dynamizmie i energii uda się zaczarować rzeczywistość. CPN idzie do lamusa nie dlatego, że źle się kojarzy kierowcom, ale dlatego, że budzi u szefów koncernu
nadziwić, że Polski Koncern Naftowy mając trzy znaki wydaje fortunę intensywnie reklamując jeden, akurat ten, którego nie ma na rynku. Planuje też rywalizację z luksusowymi stacjami zachodnich koncernów lekceważąc największy i najważniejszy segment stacji klasy średniej, na którym CPN z ponad 1300 palcówkami jest potentatem.<br><br>Dla ludzi związanych z branżą paliwową w słowie ORLEN kryje się wiele skojarzeń, których nie dopatrzył się prof. Bralczyk. Jest w nim przede wszystkim megalomania, wiara, że zaklęciami o światowości, potędze, dynamizmie i energii uda się zaczarować rzeczywistość. CPN idzie do lamusa nie dlatego, że źle się kojarzy kierowcom, ale dlatego, że budzi u szefów koncernu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego