Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
styl życia jako argument w promocji.
Ta sytuacja wynika również z tego, iż społeczeństwo ówczesnej RFN charakteryzowało się wysokim standardem życia i argument reklamowy, wiążący się z akcentowaniem ekskluzywności różnych produktów, nie był tak istotny, skoro wielu ludzi mogło sobie na te towary pozwolić. Analizując możliwości prowadzenia promocji w skali paneuropejskiej warto przedstawić charakterystykę dotychczasowych kampanii reklamowych i przewidywanych zmian.
Dane tabl. 74 wskazują na to, że prawie połowa przedsiębiorstw nie będzie zmieniać swych kampanii w latach dziewięćdziesiątych. Jest to nieco zastanawiające, lecz można zauważyć, że takie kraje proeksportowe, jak Niemcy i Holandia już wcześniej prowadziły kampanie reklamowe o międzynarodowym charakterze
styl życia jako argument w promocji.<br>Ta sytuacja wynika również z tego, iż społeczeństwo ówczesnej RFN charakteryzowało się wysokim standardem życia i argument reklamowy, wiążący się z akcentowaniem ekskluzywności różnych produktów, nie był tak istotny, skoro wielu ludzi mogło sobie na te towary pozwolić. Analizując możliwości prowadzenia promocji w skali paneuropejskiej warto przedstawić charakterystykę dotychczasowych kampanii reklamowych i przewidywanych zmian.<br>Dane tabl. 74 wskazują na to, że prawie połowa przedsiębiorstw nie będzie zmieniać swych kampanii w latach dziewięćdziesiątych. Jest to nieco zastanawiające, lecz można zauważyć, że takie kraje proeksportowe, jak Niemcy i Holandia już wcześniej prowadziły kampanie reklamowe o międzynarodowym charakterze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego