Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.06 (6)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
rynku, mamy w związku z tym pewne zobowiązania: sponsorowanie można określić jako wyraz szacunku dla naszych klientów. Chcemy być postrzegani jako firma uczestnicząca w życiu kulturalnym, nie tylko związanym z naszą bezpośrednią działalnością - mówi Dorota Zawadzka, rzecznik prasowy UPC w Polsce (właściciela Wizji TV i PTK).
W niektórych kręgach biznesowych panuje przekonanie, że świat kultury jest hermetyczny, trudno się z nim współpracuje, że gdyby kulturą zajmowali się lepsi menedżerowie, to biznesmeni wspieraliby ją jeszcze większymi sumami. - W Polsce jest na razie niewielu ludzi, którzy potrafią profesjonalnie dbać o interesy zarówno artystów, jak i właścicieli firm oraz uświadamiać im, że sponsoring to
rynku, mamy w związku z tym pewne zobowiązania: sponsorowanie można określić jako wyraz szacunku dla naszych klientów. Chcemy być postrzegani jako firma uczestnicząca w życiu kulturalnym, nie tylko związanym z naszą bezpośrednią działalnością - mówi Dorota Zawadzka, rzecznik prasowy UPC w Polsce (właściciela Wizji TV i PTK).<br>W niektórych kręgach biznesowych panuje przekonanie, że świat kultury jest hermetyczny, trudno się z nim współpracuje, że gdyby kulturą zajmowali się lepsi menedżerowie, to biznesmeni wspieraliby ją jeszcze większymi sumami. - W Polsce jest na razie niewielu ludzi, którzy potrafią profesjonalnie dbać o interesy zarówno artystów, jak i właścicieli firm oraz uświadamiać im, że sponsoring to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego