Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 31
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
biegiem czasu będzie coraz więcej, tamie więc zakaz i prowadzi swe pojazdy z szybkością 110-115 km/godzinę, Wydaje mi się, że sytuacja ta jest co najmniej paradoksalna i należałoby ją jak najszybciej zmienić. Nie jest to wcale trudne do przeprowadzenia. Wystarczy tylko zróżnicować samochody na "klasy" w zależności od parametrów silnika i oznaczyć szybkości rzeczywiście ekonomiczne w poszczególnych "klasach".
Wprowadzenie różnej dopuszczalnej szybkości (w zależności od klasy) nie stanowiłoby chyba dużego utrudnienia pracy patrolom radarowym MO, a na pewno dałoby materialne wymierne korzyści i uzdrowiłoby istniejącą sytuację.

Potrzeby i nakład książki
W odpowiedzi na zamieszczoną w tygodniku Motor Nr 19
biegiem czasu będzie coraz więcej, tamie więc zakaz i prowadzi swe pojazdy z szybkością 110-115 km/godzinę, Wydaje mi się, że sytuacja ta jest co najmniej paradoksalna i należałoby ją jak najszybciej zmienić. Nie jest to wcale trudne do przeprowadzenia. Wystarczy tylko zróżnicować samochody na "klasy" w zależności od parametrów silnika i oznaczyć szybkości &lt;hi rend="spaced"&gt;rzeczywiście ekonomiczne&lt;/&gt; w poszczególnych "klasach". <br>Wprowadzenie różnej dopuszczalnej szybkości (w zależności od klasy) nie stanowiłoby chyba dużego utrudnienia pracy patrolom radarowym MO, a na pewno dałoby materialne wymierne korzyści i uzdrowiłoby istniejącą sytuację. <br>&lt;gap&gt; &lt;/&gt;<br>&lt;tit1&gt;Potrzeby i nakład książki&lt;/&gt; <br>W odpowiedzi na zamieszczoną w tygodniku Motor Nr 19
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego