Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
bardziej rozpowszechniającego się napędu przedniego.
L. K.
((...))

strona 8


SAAB I NAPĘD PAROWY



W okresie powojennym wiele firm, zwłaszcza w latach 60-tych, podejmowało wyzwanie jakie stanowił dla konstruktora nierozwiązalny problem napędu parowego. Nierozwiązalny w sensie zastosowania go do działającego w praktyce (co najmniej równie dobrze jak napęd spalinowy) samochody parowego. W 200 lat po tym jak wszystko to rozpoczął Cugnot o którym pisaliśmy już w jednym z poprzednich numerów.
Czy Saab problem ten rozwiąże? Firma twierdzi oczywiście, że wszystko idzie po najlepszej drodze i gdzieś w połowie lat 80-tych samochody tej marki otrzymywać będzie można opalane ropą, naftą, benzyną
bardziej rozpowszechniającego się napędu przedniego. <br>&lt;au&gt; L. K. &lt;/&gt;&lt;/&gt;<br>((...)) <br><br>strona 8<br><br>&lt;div type="art"&gt;<br>&lt;tit&gt; SAAB I NAPĘD PAROWY &lt;/&gt;<br><br><br><br>W okresie powojennym wiele firm, zwłaszcza w latach 60-tych, podejmowało wyzwanie jakie stanowił dla konstruktora nierozwiązalny problem napędu parowego. Nierozwiązalny w sensie zastosowania go do działającego w praktyce (co najmniej równie dobrze jak napęd spalinowy) samochody parowego. W 200 lat po tym jak wszystko to rozpoczął Cugnot o którym pisaliśmy już w jednym z poprzednich numerów. <br>Czy Saab problem ten rozwiąże? Firma twierdzi oczywiście, że wszystko idzie po najlepszej drodze i gdzieś w połowie lat 80-tych samochody tej marki otrzymywać będzie można opalane ropą, naftą, benzyną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego