Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 46
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
urodziły. Czasem musimy im tłumaczyć i wizualnie objaśniać, co to jest zboże czy słoma, bo są to dla nich rzeczy abstrakcyjne - mówi nauczycielka. Szkoły organizują różne akademie, robią przedstawienia, urządzają wystawy i konkursy. Uczestniczą w paradach.
Beata Zalot, Chicago



Rozwojowy projekt współpracy

Fundusz małych projektów euroregionalnych zarejestrował jako piętnasty projekt partnerskich kontaktów między szkołami podstawowymi na Olczy i w Zdziarze. Dzieci, bo przede wszystkim o nie szło w tym projekcie, mogły się przekonać, jak blisko nam do siebie w Tatrach, po obu stronach granicy, dzięki góralskiej kulturze i mentalności.
Spotykały się dzieci, nauczyciele, rodzice. Dzieci poznawały się nawzajem podczas konkursów sportowych
urodziły. Czasem musimy im tłumaczyć i wizualnie objaśniać, co to jest zboże czy słoma, bo są to dla nich rzeczy abstrakcyjne - mówi nauczycielka. Szkoły organizują różne akademie, robią przedstawienia, urządzają wystawy i konkursy. Uczestniczą w paradach.<br>&lt;au&gt;Beata Zalot, Chicago&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art"&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Rozwojowy projekt współpracy&lt;/tit&gt;<br><br>Fundusz małych projektów euroregionalnych zarejestrował jako piętnasty projekt partnerskich kontaktów między szkołami podstawowymi na Olczy i w Zdziarze. Dzieci, bo przede wszystkim o nie szło w tym projekcie, mogły się przekonać, jak blisko nam do siebie w Tatrach, po obu stronach granicy, dzięki góralskiej kulturze i mentalności.<br>Spotykały się dzieci, nauczyciele, rodzice. Dzieci poznawały się nawzajem podczas konkursów sportowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego