Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
tego Nissana do takiej właśnie roli. Micra CVT to jedyny sprzedawany w Europie samochód wyposażony w bezstopniową automatyczną przekładnię typu CVT (Continuous Variable Transmission). Takie rozwiązanie zwykle stosuje się w skuterach. Micrę z automatem prowadzi się dość dziwnie, co nie znaczy, że źle. Jeśli chcemy jechać dynamicznie i wciskamy mocno pedał gazu, przekładnia utrzymuje silnik prawie przez cały czas w górnym zakresie obrotów, zmienia się tylko przełożenie. To ciekawe uczucie, ponieważ lada moment spodziewamy się zmiany biegu na wyższy. Nic takiego jednak nie następuje. Dopiero po "odjęciu" gazu silnik cichnie. Micra może oszukać ludzi przyzwyczajonych do konwencjonalnego automatu. Po puszczeniu pedału
tego Nissana do takiej właśnie roli. Micra CVT to jedyny sprzedawany w Europie samochód wyposażony w bezstopniową automatyczną przekładnię typu CVT (Continuous Variable Transmission). Takie rozwiązanie zwykle stosuje się w skuterach. Micrę z automatem prowadzi się dość dziwnie, co nie znaczy, że źle. Jeśli chcemy jechać dynamicznie i wciskamy mocno pedał gazu, przekładnia utrzymuje silnik prawie przez cały czas w górnym zakresie obrotów, zmienia się tylko przełożenie. To ciekawe uczucie, ponieważ lada moment spodziewamy się zmiany biegu na wyższy. Nic takiego jednak nie następuje. Dopiero po "odjęciu" gazu silnik cichnie. Micra może oszukać ludzi przyzwyczajonych do konwencjonalnego automatu. Po puszczeniu pedału
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego