Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
rocznie. Jednak Koreańczycy i Polacy mówią już teraz o produkcji pół miliona samochodów rocznie. Zakłada się także, że za 2-3 lata 60-80 procent części koreańskich aut będzie produkowanych w Polsce. W latach 1998-99 Espero i Nexie prawdopodobnie zostaną zastąpione przez modele T100, J100 i M100. Pojawi się pełen asortyment nadwozi, także wersja kombi. Lublin skoncentruje się na produkcji samochodów ciężarowych i autobusów (do 150000 rocznie). Tam też zostanie podjęta produkcja pojazdów 4x4, skonstruowanych w oparciu o technologię Tarpana Honkera.
ROBERT PRZYBYLSKI



SPRYTNY KANALIK

O komforcie jazdy w dużym stopniu decydują amortyzatory tłumiące drgania w zawieszeniu. Amortyzatory o małej
rocznie. Jednak Koreańczycy i Polacy mówią już teraz o produkcji pół miliona samochodów rocznie. Zakłada się także, że za 2-3 lata 60-80 procent części koreańskich aut będzie produkowanych w Polsce. W latach 1998-99 Espero i Nexie prawdopodobnie zostaną zastąpione przez modele T100, J100 i M100. Pojawi się pełen asortyment nadwozi, także wersja kombi. Lublin skoncentruje się na produkcji samochodów ciężarowych i autobusów (do 150000 rocznie). Tam też zostanie podjęta produkcja pojazdów 4x4, skonstruowanych w oparciu o technologię Tarpana Honkera.<br>&lt;au&gt;ROBERT PRZYBYLSKI&lt;/au&gt;&lt;/&gt;<br><br><br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;SPRYTNY KANALIK&lt;/tit&gt;<br><br>O komforcie jazdy w dużym stopniu decydują amortyzatory tłumiące drgania w zawieszeniu. Amortyzatory o małej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego