Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
W modelu przedstawionym na rysunku 3.2 na podkreślenie zasługują dwie pętle sprzężenia zwrotnego. Jedna z nich dotyczy procesów zarządzania jakością i przebiega wewnątrz organizacji w następujących układzie:

Druga pętla sprzężenia zwrotnego dotyczy oddziaływań zewnętrznych i w następujący sposób wybiega poza organizację:

Pętla druga jest wspomagana i wzajemnie sprzężona z pętlą pierwszą oraz z pętlą przebiegającą w następującym układzie:

Przedstawione pętle ilustrują relacje, jakie z jednej strony zachodzą pomiędzy systemem zarządzającym i zarządzanym, a z drugiej - pomiędzy organizacją a jej bliższym otoczeniem podmiotowym. Dla istnienia organizacji szczególnie istotne są zasilenia zewnętrzne, pochodzące z organizacji zasilających i współpracujących. Podmioty te zaopatrują organizację
W modelu przedstawionym na rysunku 3.2 na podkreślenie zasługują dwie pętle sprzężenia zwrotnego. Jedna z nich dotyczy procesów zarządzania jakością i przebiega wewnątrz organizacji w następujących układzie:<br>&lt;gap&gt;<br>Druga pętla sprzężenia zwrotnego dotyczy oddziaływań zewnętrznych i w następujący sposób wybiega poza organizację:<br>&lt;gap&gt;<br>Pętla druga jest wspomagana i wzajemnie sprzężona z pętlą pierwszą oraz z pętlą przebiegającą w następującym układzie:<br>&lt;gap&gt;<br>Przedstawione pętle ilustrują relacje, jakie z jednej strony zachodzą pomiędzy systemem zarządzającym i zarządzanym, a z drugiej - pomiędzy organizacją a jej bliższym otoczeniem podmiotowym. Dla istnienia organizacji szczególnie istotne są zasilenia zewnętrzne, pochodzące z organizacji zasilających i współpracujących. Podmioty te zaopatrują organizację
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego