Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
jej poznania (jakość niewartościowana) i oceny (jakość wartościowana), a druga - obejmuje obiekty oraz ogranicza się do alternatywnego wartościowania właściwości.

Pętla (spirala) jakości
W normie ISO 8402 przez spiralę jakości rozumie się "pojęciowy model współzależności działań, które wpływają na jakość na różnych etapach: od rozpoznania potrzeb do oceny ich zaspokojenia". Wyrażenie "pętla jakości" odnosi się do sytuacji, w której występuje ciąg współzależnych działań podejmowanych w cyklu istnienia obiektu, wpływających na jakość tego obiektu w sposób, który gwarantuje cykliczny postęp w jego jakości. Spirala jakości uwzględnia niektóre elementy wynikające ze stosowania opracowanych zasad podejścia jakościowego, a w szczególności kryterium procesowego zasady kompleksowości (podrozdział
jej poznania (jakość niewartościowana) i oceny (jakość wartościowana), a druga - obejmuje obiekty oraz ogranicza się do alternatywnego wartościowania właściwości.<br><br>&lt;tit&gt;Pętla (spirala) jakości&lt;/&gt;<br>W normie ISO 8402 przez spiralę jakości rozumie się "pojęciowy model współzależności działań, które wpływają na jakość na różnych etapach: od rozpoznania potrzeb do oceny ich zaspokojenia". Wyrażenie "pętla jakości" odnosi się do sytuacji, w której występuje ciąg współzależnych działań podejmowanych w cyklu istnienia obiektu, wpływających na jakość tego obiektu w sposób, który gwarantuje cykliczny postęp w jego jakości. Spirala jakości uwzględnia niektóre elementy wynikające ze stosowania opracowanych zasad podejścia jakościowego, a w szczególności kryterium procesowego zasady kompleksowości (podrozdział
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego