Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: Rozmowa o pracy,o wykładach, o książkach
Rok powstania: 1999
przykład, ja poszłam tam i szukałam właśnie swoich przymiotników, czyli tak: płytki, głęboki, wysoki, niski, krótki, długi i szeroki, wąski. I mam przykłady na użycie tych, tych przymiotników, mniej więcej po dwa tysiące na każdy przymiotnik I szukam znaczeń przenośnych, więc z tych dwóch tysięcy zostanie mi, nie wiem, może pięćset, sto, nie wiem ile. I tak właściwie ułatwia ci to, to, że nie musisz robić żadnych badań. Bo jakby właśnie jedną metodą robienia badań jest korzystanie z korpusu, a drugą jest po prostu robienie badań, takich ankiet, właśnie typu prosisz tam dzieci w określonym wieku, czy ludzi określonej grupy zawodowej
przykład, ja poszłam tam i szukałam właśnie swoich przymiotników, czyli tak: płytki, głęboki, wysoki, niski, krótki, długi i szeroki, wąski. I mam przykłady na użycie tych, tych przymiotników, mniej więcej po dwa tysiące na każdy przymiotnik I szukam znaczeń przenośnych, więc z tych dwóch tysięcy zostanie mi, nie wiem, może pięćset, sto, nie wiem ile. I tak właściwie ułatwia ci to, to, że nie musisz robić żadnych badań. Bo jakby właśnie jedną metodą robienia badań jest korzystanie z korpusu, a drugą jest po prostu robienie badań, takich ankiet, właśnie typu prosisz tam dzieci w określonym wieku, czy ludzi określonej grupy zawodowej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego