Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
treści poznawczej kodowanej w obiekcie. Zdaniem Newcomba, obydwa czynniki emocjonalny i poznawczy - są wobec siebie współzależne w odniesieniu do ich wpływu na zmianę postawy. Zmiana jednego z reguły warunkuje zmianę drugiego. Zmiany te mogą mieć charakter łańcuchowy i prowadzić do rozszerzenia zakresu postawy na obiekty skojarzone z obiektem, który był pierwotnie przedmiotem postawy. Zaangażowanie związane z silnymi postawami czyni je mniej podatne na zmiany w stosunku do postaw słabo utrwalonych. W wypadku tworzenia się postawy lub zwiększania jej natężenia zaangażowanie przyspiesza dynamikę tego procesu. Jego wpływ jest największy wobec postaw o słabym i średnim natężeniu.
Wpływ zaangażowania na zmianę postawy wobec
treści poznawczej kodowanej w obiekcie. Zdaniem Newcomba, obydwa czynniki emocjonalny i poznawczy - są wobec siebie współzależne w odniesieniu do ich wpływu na zmianę postawy. Zmiana jednego z reguły warunkuje zmianę drugiego. Zmiany te mogą mieć charakter łańcuchowy i prowadzić do rozszerzenia zakresu postawy na obiekty skojarzone z obiektem, który był pierwotnie przedmiotem postawy. Zaangażowanie związane z silnymi postawami czyni je mniej podatne na zmiany w stosunku do postaw słabo utrwalonych. W wypadku tworzenia się postawy lub zwiększania jej natężenia zaangażowanie przyspiesza dynamikę tego procesu. Jego wpływ jest największy wobec postaw o słabym i średnim natężeniu. <br>Wpływ zaangażowania na zmianę postawy wobec
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego