Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy komputerowe
Rok: 1998
obrazy dzięki precyzyjnej technologii druku HP. Technika wielowarstwowego nakładania barw C-REt (Color Resolution Enhancement technology) zwiększa intensywność kolorów i pozwala osiągnąć optymalną jakość obrazu
- Automatyczny dobór nąjlepszych barw - HP ColorSmart eliminuje z procesu drukowania metodę prób i błędów
- Nie potrzeba specjalnego papieru - stosowane w drukarkach Professional Series czarne atramenty pigmentowe nie rozpływają się po włókienkach papieru, dając znakomite rezultaty na każdym podłożu.
Windows jest zastrzeżonym znakiem handlowym Microsoft Corporation. Wszystkie inne znaki firmowe i nazwy produktów są znakami handlowymi lub zastrzeżonymi znakami handlowymi odpowiednich firm. Informacje zawarte w tym dokumencie mogą bez uprzedzenia ulec zmianie.
EPA nie wyróżnia ani nie
obrazy dzięki precyzyjnej technologii druku HP. Technika wielowarstwowego nakładania barw C-REt (Color Resolution Enhancement technology) zwiększa intensywność kolorów i pozwala osiągnąć optymalną jakość obrazu<br>- Automatyczny dobór nąjlepszych barw - HP ColorSmart eliminuje z procesu drukowania metodę prób i błędów<br>- Nie potrzeba specjalnego papieru - stosowane w drukarkach Professional Series czarne atramenty pigmentowe nie rozpływają się po włókienkach papieru, dając znakomite rezultaty na każdym podłożu.<br>Windows jest zastrzeżonym znakiem handlowym Microsoft Corporation. Wszystkie inne znaki firmowe i nazwy produktów są znakami handlowymi lub zastrzeżonymi znakami handlowymi odpowiednich firm. Informacje zawarte w tym dokumencie mogą bez uprzedzenia ulec zmianie.<br>EPA nie wyróżnia ani nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego