Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 21.11
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
jest ze zmianą mentalności - na to potrzeba dwóch, trzech pokoleń. Ale także i w Polsce silne jest pokolenie dzisiejszych trzydziestolatków, których tożsamość związana jest z przełomem roku 1989. Dlaczego nie piją szampana, radując się na ulicach miast?
Eryk Mistewicz Współpraca: Magdalena Jarco, Natasza Socha, Anita Szarlik
Wieczna przyjemność Najdroższe nowe pióro sprzedane w Polsce kosztowało 36 tysięcy złotych
Pióro świadczy o zamożności i klasie bardziej niż dobry samochód czy elegancki krawat. Polscy przedsiębiorcy, znani aktorzy i politycy wiedzą, że ich rozmówca coraz częściej spogląda na to, co trzymają w dłoni. Pospolity długopis dyskwalifikuje. Miłośnicy piór twierdzą jednak, że kochają je za
jest ze zmianą mentalności - na to potrzeba dwóch, trzech pokoleń. Ale także i w Polsce silne jest pokolenie dzisiejszych trzydziestolatków, których tożsamość związana jest z przełomem roku 1989. Dlaczego nie piją szampana, radując się na ulicach miast?<br> Eryk Mistewicz Współpraca: Magdalena Jarco, Natasza Socha, Anita Szarlik<br> Wieczna przyjemność Najdroższe nowe pióro sprzedane w Polsce kosztowało 36 tysięcy złotych<br>Pióro świadczy o zamożności i klasie bardziej niż dobry samochód czy elegancki krawat. Polscy przedsiębiorcy, znani aktorzy i politycy wiedzą, że ich rozmówca coraz częściej spogląda na to, co trzymają w dłoni. Pospolity długopis dyskwalifikuje. Miłośnicy piór twierdzą jednak, że kochają je za
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego