Typ tekstu: Książka
Autor: Brzeziński Jerzy
Tytuł: Metodologia badań psychologicznych
Rok: 1996
badanym instrukcji, jak: tempo, rytm, intonacja, wysokość głosu itp., które różnicowały osoby czytające instrukcje i znające/nie znające treści hipotez;

(b) OIOB, które w pewnym stopniu współkształtują zachowanie badawcze psychologa i zwrotnie dostosowują zachowanie osoby badanej do OIB badacza-psychologa (sprzężenie zwrotne c).

Zmienną, która - jak już wiemy z lektury pkt. 4.1 - stanowi swoisty pomost między badaczem znającym treść hipotezy i chcącym ją potwierdzić a osobą badaną, która musi się w określony sposób zachować w sytuacji badawczej, są OIB. Zanim jednak dojdzie do ukształtowania się oczekiwań adresowanych do danej osoby badanej (badacz postrzega ją jako taką, która jest "w stanie
badanym instrukcji, jak: tempo, rytm, intonacja, wysokość głosu itp., które różnicowały osoby czytające instrukcje i znające/nie znające treści hipotez; <br><br>(b) OIOB, które w pewnym stopniu współkształtują zachowanie badawcze psychologa i zwrotnie dostosowują zachowanie osoby badanej do OIB badacza-psychologa (sprzężenie zwrotne c).<br><br>Zmienną, która - jak już wiemy z lektury pkt. 4.1 - stanowi swoisty pomost między badaczem znającym treść hipotezy i chcącym ją potwierdzić a osobą badaną, która musi się w określony sposób zachować w sytuacji badawczej, są OIB. Zanim jednak dojdzie do ukształtowania się oczekiwań adresowanych do danej osoby badanej (badacz postrzega ją jako taką, która jest "w stanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego