Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
różnych stopniach koncentracji uwagi odbiorcy. Podstawowe reguły formalne wykorzystujące stosunki jasności są analogiczne do stosunków opartych na wielkości i położeniu. Przebieg percepcji wiadomości i ostateczna struktura wiadomości kształtuje się jednak odmiennie.
Sposób wykorzystania w fotografii reklamowej możliwości, jakie stwarza oświetlenie często opisywany jest w kontekście techniki stosowanej w pracy na planie filmowym. Istnieją jednak różnice skłaniające do analizy tego problemu w sposób typowy dla tej formy pracy fotograficznej, jaka charakterystyczna jest dla języka reklamy ze względu na specyfikę obrazu drukowanego.
Zdaniem Wiesława Jurewicza kształtowanie przestrzeni wizualnej poprzez środki oświetleniowe zarówno w filmie, telewizji, fotografii, na scenie teatralnej, muzycznej ułatwia kreowanie indywidualnej
różnych stopniach koncentracji uwagi odbiorcy. Podstawowe reguły formalne wykorzystujące stosunki jasności są analogiczne do stosunków opartych na wielkości i położeniu. Przebieg percepcji wiadomości i ostateczna struktura wiadomości kształtuje się jednak odmiennie. <br>Sposób wykorzystania w fotografii reklamowej możliwości, jakie stwarza oświetlenie często opisywany jest w kontekście techniki stosowanej w pracy na planie filmowym. Istnieją jednak różnice skłaniające do analizy tego problemu w sposób typowy dla tej formy pracy fotograficznej, jaka charakterystyczna jest dla języka reklamy ze względu na specyfikę obrazu drukowanego. <br>Zdaniem Wiesława Jurewicza kształtowanie przestrzeni wizualnej poprzez środki oświetleniowe zarówno w filmie, telewizji, fotografii, na scenie teatralnej, muzycznej ułatwia kreowanie indywidualnej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego