Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Wprowadzenie zasad Jednolitego Rynku Wewnętrznego w Unii Europejskiej stanowi ułatwienie w stosowaniu strategii wchodzenia na nowe rynki. Firmy określane jako "ekspansjoniści" przyjęły za strategie swego rozwoju ekspansję geograficzną. Atuty ich produktów nie są wprawdzie duże, ale efekty ekonomiczne osiąga się dzięki działaniu na dużej liczbie rynków.
W najgorszej sytuacji są "plebejusze", gdyż atuty ich wyrobów są niewielkie, a zasięg działania ograniczony. Są to najczęściej przedsiębiorstwa, które egzystowały zwykle na rynkach chronionych przez różne bariery administracyjne. Te firmy są najbardziej zagrożone wprowadzaniem swobodnego przepływu towarów w ramach Unii Europejskiej, gdyż to oznacza likwidowanie barier ochronnych. Przedsiębiorstwa znajdujące się w takiej sytuacji powinny
Wprowadzenie zasad Jednolitego Rynku Wewnętrznego w Unii Europejskiej stanowi ułatwienie w stosowaniu strategii wchodzenia na nowe rynki. Firmy określane jako "ekspansjoniści" przyjęły za strategie swego rozwoju ekspansję geograficzną. Atuty ich produktów nie są wprawdzie duże, ale efekty ekonomiczne osiąga się dzięki działaniu na dużej liczbie rynków.<br>W najgorszej sytuacji są "plebejusze", gdyż atuty ich wyrobów są niewielkie, a zasięg działania ograniczony. Są to najczęściej przedsiębiorstwa, które egzystowały zwykle na rynkach chronionych przez różne bariery administracyjne. Te firmy są najbardziej zagrożone wprowadzaniem swobodnego przepływu towarów w ramach Unii Europejskiej, gdyż to oznacza likwidowanie barier ochronnych. Przedsiębiorstwa znajdujące się w takiej sytuacji powinny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego