instrukcją obsługi albo przepisami bezpieczeństwa,<br>c) mechaniczne uszkodzenia produktu i wywołane nim wady,<br>d) wadliwe działanie lub uszkodzenie wynikłe na skutek pożaru, powodzi, uderzenia pioruna, nieprzewidzianych wypadków, korozji, rdzy, plam, przepięć w sieci energetycznej lub telefonicznej,<br>e) produkty, w których osoby inne niż Autoryzowany Zakład Serwisowy ( w tym Klient) naruszyły plombę gwarancyjną lub w jakikolwiek inny sposób przeprowadziły przeróbki, zmiany, dostrojenia lub naprawy,<br>f) produkty których Kartę Gwarancyjną lub numery seryjne w jakikolwiek sposób zmieniono, zamazano lub zatarto.<br>11) Decyzja Autoryzowanego Zakładu Serwisowego odnośnie zasadności zgłaszanych usterek jest decyzją ostateczną.<br>12) Autoryzowany Punkt Serwisowy, firma handlowa, która sprzedała <name type="org">ATLANTEL</> oraz filie