Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
firm sprzedaży bezpośredniej.
W 1993 roku Amway miał już bardzo bogate doświadczenia na rynkach krajów azjatyckich. Od prawie dwudziestu lat działał w Hongkongu i Malezji, od czternastu w Japonii, od ponad dziesięciu na Tajwanie, trochę krócej w Tajlandii, Indonezji i Korei. Właśnie w tej części świata ziarno Amwaya dawało najlepsze plony. Sieci dystrybucyjne rozrastały się szybciej i zakorzeniały głębiej niż w innych częściach globu, a sprzedaż kwitła znakomicie niczym drzewo wiśni na japońskich widokówkach. Na początku lat 90. Japonia stała się największym światowym rynkiem network marketingu, wyprzedzając pod względem wartości obrotów kolebkę tej formy sprzedaży - USA (dziś ta przewaga wynosi już
firm sprzedaży bezpośredniej.<br>W 1993 roku Amway miał już bardzo bogate doświadczenia na rynkach krajów azjatyckich. Od prawie dwudziestu lat działał w Hongkongu i Malezji, od czternastu w Japonii, od ponad dziesięciu na Tajwanie, trochę krócej w Tajlandii, Indonezji i Korei. Właśnie w tej części świata ziarno Amwaya dawało najlepsze plony. Sieci dystrybucyjne rozrastały się szybciej i zakorzeniały głębiej niż w innych częściach globu, a sprzedaż kwitła znakomicie niczym drzewo wiśni na japońskich widokówkach. Na początku lat 90. Japonia stała się największym światowym rynkiem network marketingu, wyprzedzając pod względem wartości obrotów kolebkę tej formy sprzedaży - USA (dziś ta przewaga wynosi już
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego