Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
na żywność w rodzinnym budżecie. A reguła jest taka, że im społeczeństwo bogatsze, tym mniej przejada, a więcej wydaje na samochody, sprzęt elektroniczny i turystykę. W ciągu ostatnich dwóch lat liczba mieszkań wyposażonych w instalację telewizji kablowej lub satelitarnej wzrosła aż o 22 proc. Co trzeci Polak słucha muzyki z płyt kompaktowych, 60 proc. ma magnetowid. Liczba rodzin posiadających własny samochód zwiększyła się o 6 proc. Polska jest szóstym w Europie i dwunastym na świecie rynkiem motoryzacyjnym. W 1999 r. sprzedano w kraju przeszło 640 tys. nowych aut - o 23 proc. więcej niż rok wcześniej. Ten wynik zaskoczył nawet dealerów i fachowców
na żywność w rodzinnym budżecie. A reguła jest taka, że im społeczeństwo bogatsze, tym mniej przejada, a więcej wydaje na samochody, sprzęt elektroniczny i turystykę. W ciągu ostatnich dwóch lat liczba mieszkań wyposażonych w instalację telewizji kablowej lub satelitarnej wzrosła aż o 22 proc. Co trzeci Polak słucha muzyki z płyt kompaktowych, 60 proc. ma magnetowid. Liczba rodzin posiadających własny samochód zwiększyła się o 6 proc. Polska jest szóstym w Europie i dwunastym na świecie rynkiem motoryzacyjnym. W 1999 r. sprzedano w kraju przeszło 640 tys. nowych aut - o 23 proc. więcej niż rok wcześniej. Ten wynik zaskoczył nawet dealerów i fachowców
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego