Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Wojsk Lądowych
Nr: 4 (34)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1962
paliwa, cięgła gazu oraz przewód podciśnieniowej regulacji zapłonu, a następnie odkręcamy dwie nakrętki mocujące M10 i wówczas zdejmujemy gaźnik. Rozbiórkę należy przeprowadzać w miejscu specjalnie przeznaczonym do tego celu i według ustalonego planu.
Najpierw zdejmujemy cięgła łączące obie przepustnice, następnie po odkręceniu dwóch wkrętów - pokrywkę i kolejno - ośkę pływaka i pływak. Po odłączeniu strzemiączka pompki odkręcamy dwie śruby łączące kadłub z podstawą i wyjmujemy wszystkie dysze ora tłoczek pompki. Przepustnicę główną i ośkę wyjmujemy tylko w razie konieczności. Po wykonaniu tych czynności można przystąpić do sprawdzenia poszczególnych zespołów.
Sprawdzanie mechanizmu pływakowego należy rozpocząć o oględzin pływaka. Pływak powinien być szczelny, bez
paliwa, cięgła gazu oraz przewód podciśnieniowej regulacji zapłonu, a następnie odkręcamy dwie nakrętki mocujące M10 i wówczas zdejmujemy gaźnik. Rozbiórkę należy przeprowadzać w miejscu specjalnie przeznaczonym do tego celu i według ustalonego planu.<br>Najpierw zdejmujemy cięgła łączące obie przepustnice, następnie po odkręceniu dwóch wkrętów - pokrywkę i kolejno - ośkę pływaka i pływak. Po odłączeniu strzemiączka pompki odkręcamy dwie śruby łączące kadłub z podstawą i wyjmujemy wszystkie dysze ora tłoczek pompki. Przepustnicę główną i ośkę wyjmujemy tylko w razie konieczności. Po wykonaniu tych czynności można przystąpić do sprawdzenia poszczególnych zespołów.<br>&lt;hi&gt;Sprawdzanie mechanizmu pływakowego&lt;/hi&gt; należy rozpocząć o oględzin pływaka. Pływak powinien być szczelny, bez
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego