Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Wojsk Lądowych
Nr: 4 (34)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1962
Sprawdzanie mechanizmu pływakowego należy rozpocząć o oględzin pływaka. Pływak powinien być szczelny, bez wgnieceń i uszkodzeń, oraz powinien mieć odpowiedni ciężar (ciężar wraz z dźwigienką wynosi 17,1-17,4 g). Szczelność pływaka sprawdzamy przez zanurzenie go w wodzie o temperaturze 70-80°C na około 30 sekund. Z nieszczelnego pływaka wydobywają się pęcherzyki powietrza.
Wewnętrzny otwór obsady i iglica zaworka powinny mieć powierzchnię w kształcie stożka, gładką i czystą. Tak sprawdzane części są przygotowane do pomiaru poziomu paliwa. Czynność tę przeprowadza się jednocześnie z pomiarem szczelności zaworka iglicowego.
Zestawem regulacyjnym nazywamy komplet części gaźnika, przeznaczonych do jego regulacji i przystosowanych
Sprawdzanie mechanizmu pływakowego&lt;/hi&gt; należy rozpocząć o oględzin pływaka. Pływak powinien być szczelny, bez wgnieceń i uszkodzeń, oraz powinien mieć odpowiedni ciężar (ciężar wraz z dźwigienką wynosi 17,1-17,4 g). Szczelność pływaka sprawdzamy przez zanurzenie go w wodzie o temperaturze 70-80°C na około 30 sekund. Z nieszczelnego pływaka wydobywają się pęcherzyki powietrza.<br>Wewnętrzny otwór obsady i iglica zaworka powinny mieć powierzchnię w kształcie stożka, gładką i czystą. Tak sprawdzane części są przygotowane do pomiaru poziomu paliwa. Czynność tę przeprowadza się jednocześnie z pomiarem szczelności zaworka iglicowego.<br>&lt;hi&gt;Zestawem regulacyjnym&lt;/hi&gt; nazywamy komplet części gaźnika, przeznaczonych do jego regulacji i przystosowanych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego