Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
do długotrwałych nastrojów oraz uczuć. Zapis tych reakcji przenosi przede wszystkim kod wizualny. Opiera się on na prototypie reakcji emocjonalnej powodującej automatyczną reakcję lub na kontekście emocjonalnym określonej sytuacji związanej z produktem. Stosowanie wzorców afektywnych jest stosunkowo proste. Tworzenie emocji o określonym kontekście jest już zdecydowanie trudniejsze. Wymaga zapisu przyczyn pobudzenia emocjonalnego i w efekcie tworzy dramaturgię danej sytuacji lub wiadomości. Jeśli emocja zapisywana w komunikacie nie wywołuje autentycznej reakcji lub jeśli nie wywołuje pobudzenia z powodu struktury sytuacji, której dotyczy, najczęściej jest nieefektywna. Sama etykieta emocjonalna, a także użycie oceniających przymiotników, rzadko są wiarygodne. Jeśli obraz produktu odnosi się do
do długotrwałych nastrojów oraz uczuć. Zapis tych reakcji przenosi przede wszystkim kod wizualny. Opiera się on na prototypie reakcji emocjonalnej powodującej automatyczną reakcję lub na kontekście emocjonalnym określonej sytuacji związanej z produktem. Stosowanie wzorców afektywnych jest stosunkowo proste. Tworzenie emocji o określonym kontekście jest już zdecydowanie trudniejsze. Wymaga zapisu przyczyn pobudzenia emocjonalnego i w efekcie tworzy dramaturgię danej sytuacji lub wiadomości. Jeśli emocja zapisywana w komunikacie nie wywołuje autentycznej reakcji lub jeśli nie wywołuje pobudzenia z powodu struktury sytuacji, której dotyczy, najczęściej jest nieefektywna. Sama etykieta emocjonalna, a także użycie oceniających przymiotników, rzadko są wiarygodne. Jeśli obraz produktu odnosi się do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego