Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 10
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
wpadła pod koniec ubiegłego roku warszawska firma Robico. Na stołecznych ulicach pojawiły się billboardy reklamujące Zimne Mleko opatrzone hasłem "Czy pamiętasz, jak piłeś prosto z butelki?". - Chcieliśmy sprzedać produkt wysokiej jakości, nawiązując jednocześnie do dawnych czasów - tłumaczy Aneta Sobolewska, dyrektor handlowy w Robico. Okazało się, że ludzie rzeczywiście tęsknili za poczciwymi szklanymi butelkami i są w stanie słono za nie płacić. Mimo ceny ponad 3 zł za litr tylko w Warszawie w pół roku sprzedaż mleka Robico skoczyła z 30 do 200 tys. litrów miesięcznie. Ludziom pomysł spodobał się do tego stopnia, że ciągle przysyłają do siedziby firmy wyrazy uznania. - Niektórzy
wpadła pod koniec ubiegłego roku warszawska firma Robico. Na stołecznych ulicach pojawiły się billboardy reklamujące Zimne Mleko opatrzone hasłem "Czy pamiętasz, jak piłeś prosto z butelki?". - Chcieliśmy sprzedać produkt wysokiej jakości, nawiązując jednocześnie do dawnych czasów - tłumaczy Aneta Sobolewska, dyrektor handlowy w Robico. Okazało się, że ludzie rzeczywiście tęsknili za poczciwymi szklanymi butelkami i są w stanie słono za nie płacić. Mimo ceny ponad 3 zł za litr tylko w Warszawie w pół roku sprzedaż mleka Robico skoczyła z 30 do 200 tys. litrów miesięcznie. Ludziom pomysł spodobał się do tego stopnia, że ciągle przysyłają do siedziby firmy wyrazy uznania. - Niektórzy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego