Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Grzegorz Petka
Tytuł: strona o kolejach
Rok wydania: 2004
Rok powstania: 2005
na szlaku (zderzenia, najechania) jest wykluczone, a blokada dwukierunkowa dodatkowo wyklucza go nawet w przypadku prowadzenia ruchu dwukierunkowego po jednym torze.
Jak już wcześniej wspomniałem, gdy urządzenia półsamoczynnej blokady liniowej funkcjonują prawidłowo, to ona jest podstawą prowadzenia ruchu, a telefonogramy są uproszczone. Jedynie na linii jednotorowej oraz na linii dwutorowej podczas prowadzenia ruchu jednotorowego dwukierunkowego (z blokadą dwukierunkową) obowiązuje zawsze, każdorazowe i niezależne od stanu bloku pozwolenia żądanie i danie pozwolenia na wyprawienie pociągu, po którym dokonuje się zablokowania bloku pozwolenia jeżeli jest odblokowany. Zablokowanie bloku początkowego i odblokowanie się bloku końcowego z nim współpracującego oznacza moment dania i otrzymania oznajmienia
na szlaku (zderzenia, najechania) jest wykluczone, a blokada dwukierunkowa dodatkowo wyklucza go nawet w przypadku prowadzenia ruchu dwukierunkowego po jednym torze.<br>Jak już wcześniej wspomniałem, gdy urządzenia półsamoczynnej blokady liniowej funkcjonują prawidłowo, to ona jest podstawą prowadzenia ruchu, a telefonogramy są uproszczone. Jedynie na linii jednotorowej oraz na linii dwutorowej podczas prowadzenia ruchu jednotorowego dwukierunkowego (z blokadą dwukierunkową) obowiązuje zawsze, każdorazowe i niezależne od stanu bloku pozwolenia żądanie i danie pozwolenia na wyprawienie pociągu, po którym dokonuje się zablokowania bloku pozwolenia jeżeli jest odblokowany. Zablokowanie bloku początkowego i odblokowanie się bloku końcowego z nim współpracującego oznacza moment dania i otrzymania oznajmienia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego