Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Michał Banasiak
Tytuł: strona o kolarstwie górskim i rowerach
Rok wydania: 02.01.2003
Rok powstania: 2003
typowego roweru FR to zawieszenie o skoku w granicach 110-180 mm, solidna konstrukcja i niektóre elementy przeniesione niemal bez zmian z rowerów DH

Enduro: Długie, epickie wyprawy w trudnym terenie. Rowery enduro charakteryzują się dużą wszechstronnością: regulowany skok i możliwość zablokowania zawieszenia zapewnia efektywność zarówno na zjazdach, jak i podjazdach.

Budowa roweru
Klikaj cyfry na zdjęciu aby zobaczyć opisy! (na razie tylko 1-5)

1. Rama
Rama to najważniejsza część roweru. Decyduje o jego charakterze, prowadzeniu, komforcie, efektywności i oczywiście przeznaczeniu. Lepiej złożyć rower na najlepszej możliwej ramie i kilka klas gorszym osprzęcie niż na odwrót. Dobre ramy najczęściej wykonywane
typowego roweru FR to zawieszenie o skoku w granicach 110-180 mm, solidna konstrukcja i niektóre elementy przeniesione niemal bez zmian z rowerów DH<br><br>&lt;orig&gt;Enduro&lt;/&gt;: Długie, epickie wyprawy w trudnym terenie. Rowery &lt;orig&gt;enduro&lt;/&gt; charakteryzują się dużą wszechstronnością: regulowany skok i możliwość zablokowania zawieszenia zapewnia efektywność zarówno na zjazdach, jak i podjazdach.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;Budowa roweru&lt;/&gt;<br>Klikaj cyfry na zdjęciu aby zobaczyć opisy! (na razie tylko 1-5)<br><br>1. Rama<br>Rama to najważniejsza część roweru. Decyduje o jego charakterze, prowadzeniu, komforcie, efektywności i oczywiście przeznaczeniu. Lepiej złożyć rower na najlepszej możliwej ramie i kilka klas gorszym osprzęcie niż na odwrót. Dobre ramy najczęściej wykonywane
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego