Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 01.03 (1)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
mają przede wszystkim ułatwić obsługę klientów. - Im więcej wiemy, tym lepiej możemy dopasować ofertę do potrzeb, możliwości i stylu życia - mówi Marek Szcześniak z MultiBanku. Takie szycie oferty na miarę od lat z powodzeniem funkcjonuje na Zachodzie. Na przykład jedna z sieci telefonii komórkowych w Wielkiej Brytanii co miesiąc na podstawie billingu przyporządkowuje klientowi najtańszą dla niego taryfę. Mniej nietrafionych kredytów to również tańsze opłaty i niższe odsetki w bankach, bo przecież za nierzetelnych klientów płacą ci uczciwi. - Na Zachodzie ludzie są przyzwyczajeni, że różne instytucje zbierają o nich wiele informacji. Wiedzą, że zanim bank da im pieniądze, muszą się zgodzić
mają przede wszystkim ułatwić obsługę klientów. - Im więcej wiemy, tym lepiej możemy dopasować ofertę do potrzeb, możliwości i stylu życia - mówi Marek Szcześniak z MultiBanku. Takie szycie oferty na miarę od lat z powodzeniem funkcjonuje na Zachodzie. Na przykład jedna z sieci telefonii komórkowych w Wielkiej Brytanii co miesiąc na podstawie billingu przyporządkowuje klientowi najtańszą dla niego taryfę. Mniej nietrafionych kredytów to również tańsze opłaty i niższe odsetki w bankach, bo przecież za nierzetelnych klientów płacą ci uczciwi. - Na Zachodzie ludzie są przyzwyczajeni, że różne instytucje zbierają o nich wiele informacji. Wiedzą, że zanim bank da im pieniądze, muszą się zgodzić
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego