Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wzrokowej. Spostrzeganie obrazu jest więc określane w wyniku konkretnego doświadczenia odbiorcy związanego z percepcją określonych typów znaków.

ROZDZIAŁ VI
OBRAZ PRODUKTU
Efektywność kampanii reklamowej zależy od przebiegu komunikacji oraz jej następstw. Efektywny przebieg komunikacji oznacza wzrost jakości odbioru komunikatu wraz z jego kolejnymi ekspozycjami. Jakość ta wiąże się ze stopniowym pogłębianiem percepcji komunikatów oraz wywołaniem interpretacji o charakterze wartościującym.
Następstwa komunikacji oznaczają wpływ wytworzonych ocen oraz ustosunkowań na postawę wobec głównego desygnatu całej kampanii - a więc produktu lub marki. O ile zapis pełnej argumentacji odnoszącej się do produktu jest w początkowym etapie ryzykowny ze względu na możliwość przekroczenia pojemności komunikatu oraz
wzrokowej. Spostrzeganie obrazu jest więc określane w wyniku konkretnego doświadczenia odbiorcy związanego z percepcją określonych typów znaków.<br>&lt;gap reason="sampling"&gt;<br>ROZDZIAŁ VI <br>&lt;tit&gt;OBRAZ PRODUKTU&lt;/&gt;<br>Efektywność kampanii reklamowej zależy od przebiegu komunikacji oraz jej następstw. Efektywny przebieg komunikacji oznacza wzrost jakości odbioru komunikatu wraz z jego kolejnymi ekspozycjami. Jakość ta wiąże się ze stopniowym pogłębianiem percepcji komunikatów oraz wywołaniem interpretacji o charakterze wartościującym. <br>Następstwa komunikacji oznaczają wpływ wytworzonych ocen oraz ustosunkowań na postawę wobec głównego desygnatu całej kampanii - a więc produktu lub marki. O ile zapis pełnej argumentacji odnoszącej się do produktu jest w początkowym etapie ryzykowny ze względu na możliwość przekroczenia pojemności komunikatu oraz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego